دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2
دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2

شش چیز را در شش جا

خداوند فرمود:من شش چیز را در شش جا قرار دادم ولی مردم آن را در جای دیگر دنبال میکنند: من علم را در گرسنگی قراردادم ولی مردم آن را در سیری دنبال میکنند.....من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آن را در دستگاه سلاطین می جویند........من ثروت را درقناعت قرار دادم ولی مردم آن رادرکثرت مال طلب میکنند........من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آن رادر قیل وقال دنبال می کنند........من بلند مرتبگی رادر تواضع قرار دادم ولی مردم آن را در تکبر می طلبند........من راحتی را در بهشت قراردادم ولی مردم آن را در دنیا طلب می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.