دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2
دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2

شهر من مشهدالرّضا

 


درخیابان هایش عشق کاشته ام

و کنار در هر خانه ی فرشته ای

بانتظار توست

حرم امام هشتم (ع) را

آب و جارو میزنم

مشک ها روشن میکنم

تا تو برای رهایی از خستگی هایت بیایی

بدون هیچ اندوهی بیا

نا امیدی را کنار بگذار

از باب الجواد بیا


اینجا فرشته ها ساقی اند

ومستانه درود میگویند

در شهر من

زندان و دار و گلوله نخواهی یافت

در دستانمان غیر مهر چیزی نیست

که ما زائر امام مان را حرمت

و ساکنان کویش را ارج می نهیم


اینجا

در کوچه پس کوچه های قدیمی اش

بوی بهشت می وزد

و خیابانهای شلوغش خسته ات نمی کند

اینجا هیچکس گم نمیشود

چون شهر من گلدسته دارد

اینجا در شهر من

دلت باز میشود


بیا

همین که نیت کنی

رسیده ای

به شهر من خوش آمدی

سید حسن سهیلی / 21 آبان1393 ه.ش

18 محرم الحرام 1436 ه.ق


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.