دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2
دریچه ای به جاودانگی

دریچه ای به جاودانگی

مرجع نمونه سوال .:دین و زندگی / عربی / فلسفه منطق :. متوسطه 2

از خون جوانان وطن لاله دمیده...

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با سلام خدمت همه ی دوستان و همراهان

می خواستم بگم...قدر کشور و نظاممون رو بدونیم
منم قبول دارم مشکلاتی هست
ولی الحق و الانصاف...وضع زندگی از سالها قبل...خیلی بهتر شده
پدران ما همه خاطراتی از قحطی و نداری و مشکلات متعدد تعریف میکنند
پس اگر منصف باشیم... در این چند سال... در مسیر توسعه و بهتر شدن بوده ایم
از همه مهمتر
این کشور کشور امام زمانه(عج)
و این نظام تنها نظامی است که پرچمدار شیعه در جهان است
پس با حمایت و البته همراه با نقد منصفانه
کشور و نظامی که متعلّق به خودمونه...رو یاری کنیم
ببخشید...قصد نصیحت نداشتم
من خودم بعضی وقتا از بعضی مشکلات و رانت خواری ها شاکی میشم
ولی وقتی خوب نگاه میکنم
این کشور... خیلی هزینه داده تا به اینجا رسیده
قدر کشور و منابع بی نظیر انسانی(مردم) و طبیعی و معنوی اش را بدانیم

و من الله التوفیق... وله الحمد

اللهم عجّل لولیّک الفرج...


گل لاله345830945


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.